18 Nisan 2012 Çarşamba

kartaş otomotiv-fiat servisi-allianz sigorta

aracımızı 2010 yılı ekim ayında kartas konya yolu servise bıraktım. Aracımda sürtünmeye bağlı küçük çaplı bir kaporta problemi vardı.
Aracım kaskolu oldugu için direk aracımı servise gönderdim.
Aracım yapıldı ve aracımı teslim aldım.

2011 yılı mayıs ayında evime bir tebligat geldi. Kasko firmasının ödemeyi yapmadığı ve bu sebeple yapılan masrafın ödenmesi gerektiği yazılı olan bir tebligat belgesi.
Önce kartaşla görüştüm. kartaş muhasebe bölümü allianz sigorta firmasıyla görüşerek parasını aldı.

Sigorta firması fatura tarihinde bir belge eksik oldugu için Kartaş dan tebligat belgesi diye bir belge istemiş. Bu belge iletilmemiş ve kartaş tekrar ödeme istemek için Allianz sigortaya basvurmamış ve bu fatura tutarı havada asılı kalmış.
kartaş muhasebe side ödemeyi alamayınca faturayı direk avukata göndermiş ve beni icraya vermişler. (allianz sigorta kendilerinden ödeme talebi yapılmadığını söylüyor)

neyse..
fatura ödenince bizler konuyu kapattık..(zannediyorduk ki)
2012 mart ayında bana bir tebligat daha geldi.
tebligatta
fatura tutarı ödenmiş ama avukatlık ücreti olarak 288 tl borcunuz var derler.
tekrar kartasla ve sirket avukatlarıyla görüşmeye çalıştım...
kartaşta adam gibi muhatap bulamadım
avukat ise işini yapıyor. ben bilmem kartaş ne derse ben onu yaparım diyor.
17 nisan tarihli avukat görüşmemde aracıma satış kararı cıkaracaklarını 288 tl yi ödemezsem aracımı satışa çıkarttıracaklarını soylediler..
Kartaşa çok tesekkür ediyorum...
tüm emeği geçenlere...
A dan z ye... tesekkür boynumun borcudur...
kavgada  gücü yetmeyen cocuk ya tas atar kaçar yada tesekkür eder...

 

aydın kılıç

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder