20 Nisan 2012 Cuma

Türk telekom kurbanıyım

turktelekom2011 Temmuz ayı ortalarında 3224281002 nolu ev telefonumu kapatmak üzere adana seyhandaki türk telekom müd. ne başvurarak kapatma talebinde bulunmuştum.Bunlar beni arayarak kapattırmayalım altı ay donduralım gibi teklifte bulundular.Ben zaten kapatmak için kararlıydım, neyse bende iyi niyetimden türk telekom kazansın diye altı daha bekleyip öyle kapattırırım diye tamam dedim.Neyse bu süreç içerisinde türk telekom tarafından aranıldım, size kampanyamız gereği bir modem hediyemiz olacak gibi görüşmelerde bulundular. Bende benden bir şey çıkmayacaksa niye olmasın dedim. Herhangi bir taahhütnameden falan bahsetmediler. Neyse modem adrese gelmiş. Ben artık altı ay sürecinden sonra kapatma talebimi tekrar türk tlekoma yaptım ve herhangi bir ücretten falan bahsetmediler. hiç haberim bile yoktu. Kapatmadan 1-2 ay sonra ttnet tarafından bir zarf.Neymiş 125 TL borcunuz var. Eğer ödemezseniz hukuki süreç başlayacak diye.Ben şok oldum.Çünkü benim ttnet ile hiç bir konuşmam veya alışverişim olmamıştır.Durumu ilettiğimde modem parasıymış. Yani kısacası TONGAYA düşürmüşler. Aslında ben bunlar tarafında DOLANDIRILDIM.Şikayet dilekçemi türk telekoma ilettim, müşteri hizmetlerini hem ttneti hemde türk telekomu defalarca aradım.Şu an hala birşey sonuçlanmış değil. Ancak hukuki süreci başlatmışlar.Kısacası MAĞDURUM.Artık ne yapalım bilmiyorum ama herhalde mahkemeye kadar gideceğiz. Bakalım ne olacak.Sonucu tekrar yazarız. Vesselam..MEVLAM GÖRELİM NEYLER,NEYLERSE GÜZEL EYLER deyip ALLAHA bıraktım

 

Mustafa KORKMAZ

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder