20 Nisan 2012 Cuma

Garanti paracard kampanyası

garantiGaranti Paracard ın ‘’Paracard'ınızla yapacağınız toplam 150 TL market, restoran veya giyim alışverişinize 20 TL bonus hediye!’’( http://www.paracard.com.tr/uc )  kampanyasına katıldım. İstenen miktarda harcamayı MAKRO MARKET in giyim reyonundan yaptım.  Ama bana bonus gelmedi. Bununla ilgili olarak müşteri hizmetlerini aradığımda bana harcamamın istenen kriterlere uymadığı söylendi, ben de 29.02.2012 tarihinde GARANTİ HAKLI MÜŞTERİ HATTI nı arayarak şikayette bulundum(şikayet no:27113395). benden; önce slipleri fakslamamı istediler gönderdim, aradan 3 hafta geçmesine rağmen bana geri dönüş yapılmadı tekrar aradım bu sefer slipleri değil alışveriş fişini göndermemi istediler. O nu da 20.03.2012 tarihinde faksladım. Aradan yine 3 hafta geçti ve ben bu süre boyunca 3 kez şikayetimin durumunu öğrenmek için aradım ve her seferinde ‘’ durumun aciliyetini ileteceğim en kısa zamanda size geri dönüş yapacağız’’ cevabını aldım. 13.04.2012 tarihinde nihayet beni aradılar ve faks ın silik çıktığı için okunmadığını ve tekrar göndermemi istediler. (Benim o kadar aramama rağmen, gönderdiğim faks a bakmaları bile tam 24 gün sürdü.) Aynı gün alışveriş fişlerini tekrar faksladım ve 1 hafta geçmesine rağmen hala bir ses yok ben yine arıyorum yine bana durumun aciliyetini ileteceğim yarın sizi arayacağız diyorlar. Bu durum benim maduriyetimi daha da artırıyor. Zaten yaptığım telefon görüşmeleriyle beraber çektiğim faks ücretleri alacak olduğum 20 tl yi geçti, ben asıl benimle düzgün ilgilenilmemesinden şikayetçiyim.

 

 

Hüseyin KÜÇÜK

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder