Samsung Galaxy fit marka telefonum şarj olmuyor 1 sene içinde 4 kere garantiden değişti. 5. kez bozulan telefonumda hakkım olarak değişim talebinde bulundum bunu uygulamamak için telefonunuzun hiçbir şeyi yok dediler benim 3 adet orijinal şarj cihazım var bunları taktığımda telefon direk şase yapıyordu. Değiştirmemek için düzelttiler şarj yerini Bakırköy Başarı Servisten ve çağrı merkezinden şikayetçiyim
Çağrı merkezi servisle irtibata geçeceğiz dediler ama sevis bizimle kimse irtibata geçmedi dedi, telefonunuza hiçbir şey yapmadık diyen bu firma madem ki telefonumda hiçbir sorun yoktu neden telefonuma hard reset attı? Şarj yerinin değiştiği çok bariz ortada içi gıcır gıcır parlıyor yepyeni soket takılmış
Bilal Alagöz
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder