18 Nisan 2012 Çarşamba

Arçelikten, kampanya ile peşin satın aldığım halı yıkma mak.sı 19 gündür teslim edilmedi

arcelikMerhaba,

Yetkili Satıcı, Hançer dayanıklı tüketim malları dış. tic. lmd. şti.dir (B.çekmece-Mimaroba). (0212-864-11-44).

Arçelikten S 6995 Halı Yıkama Mak.sını kampanya kapsamında 250 tl.ye peşin satın aldım. İlgili Makina hala teslim edilemedi. Hançer dayanıklı tüketim malları şti.nin konu hakkında bir kusuru yok. Kusur tamamen malı temin edecek-üretecek olan ARÇELİK tedir. Firma yetkilisi , konu hakkında bilgilendirilmediklerini, makinanın ne zaman bize teslim edeceğini bilmediklerini söylüyorlar. ARÇELİK gibi kurumsal bir firmaya bunu yakıştıramadım. Nasıl teslim edemezler....ARÇELİK'i kınıyorum....Makinamı teslim almak istiyorum.

 

 

Ayşe Tatar Akçadağ

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder