25 Nisan 2012 Çarşamba

yunus market

Merhaba Adapazarı yeni kent park şubesinden son kez alışveriş yaptım nedeni ise kasada beklerken kasiyer diğer kasadan geçmemi rica etti fark ettirme semde beni üzdü (kilomun fazla olmasından dolayı kasiyer bile beni dışlıyor hissi oluştu) ve ürünler geçerken kasiyere sordum neden diye ve o arkadaş sabah 08.00 de geldi şuan 21:44 yorgun ürünleriniz ağırlıklı ve çok lütfen yanlış anlamayın demesi beni mutlu etti ve arkamı dönüp kasiyere baktığımda gözlerinden yorgunluğu anlaşılıyordu zaten kurumsal bir şirketin insanlar üzerinden para kazanarak çalıştırdıkları insanlara eziyet etmesi anlamsız.  Artık yunus marketten alışveriş yapmıcam ve kasiyerleri fazla çalıştırmalarına gerek kalmaz; bu konuyu yakın arkadaşlarıma anlatıcam ve heryere paylaşıcam

 

Cem

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder