23 Nisan 2012 Pazartesi

shimal- united bisiklet

carrefour18 haziran 2011 de denizli carrfoursa dan shimal united marka 2 adet bisiklet aldım eşime ve kendime toplam 570 tl ödedim.hemen ardından eşim rahatsızlanınca bisikletler öylece kaldı 1 kere bile binilmeden biz hastalıkla uğraşırken kış geldi binemedik şimdi yaz geldi binelim dedik ancak bisikletlerden birisinin tekerleğinin dengesiz zıplayarak gittiğini fark ettik. evimin yanındaki tamirciye bi gösterdim. lastikler jant ile uyumsuz. tam oturmamış yetkili sevisten değişim isteyin dedi. Denizlideki servis olan Denizli motor ile görüştüm onlarda bana bisikletin 6 ayda bir yapılan bakımını yaptırmadığınız ve ilk kurulumunu 15 gün içinde bize yaptırmadığınız için garanti kapsamı dışında kalmıştır bisikletiniz dediler. Ancak montadan kaynaklanan bu hatandan dolayı mağdur edildim.Mağduriyetimin giderilmesi için ne gerekiyorsa yapacağı. sonuçta alın terimi paramı verdim.

 

ahmet çağlar sönmez

 

 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder