28 Nisan 2012 Cumartesi

Grupfoni ve Şehir Fırsatı Hakkında

İyi günler,
Biz iyi bir gelir ve eğitim seviyesinde olan, standartların üzerinde, kaliteli bir yaşam süren doktor-mühendis çiftiz. Ankara’da yaşıyoruz. Şehir fırsatı ve grupfoniye üyeyiz.
Bundan yaklaşık 1 ay öncesinde 23 Nisan tatilini fırsat bilerek İstanbul’a yaptığımız tatil planı çerçevesinde grupfoniden İstanbul Taksim Suites’de 2 kişi 2 gece konaklamayı 140x2= 280 TL’ye satın aldık. Ve yine 1 ay öncesinde oteli arayarak 21-22 Nisan tarihleri için rezervasyon yaptırdım. Telefondaki görevli rezervasyonu 21 Mart tarihine yapmış olacak ki 21 Mart öğleden sonrasında bana tekrar telefon geldi, ‘’Neden giriş yapmıyorsunuz?’’ dendi. Durumu güzelce izah ettim ve net bir şekilde ‘’Bizim rezervasyonumuz 21 Nisan ve 22 Nisan için. Düzeltirseniz sevinirim. O tarihlerde boş odanız var, değil mi? Bir sıkıntı olmasın’’ dedim. Telefondaki şahıs, ‘’Düzelttim, bir sıkıntı yok’’ dedi. 21 Nisan sabahı uçaktan inip de otele vardığımızda boş oda olmadığını öğrendik. Çünkü grupfoniden aldığımız için hiç önemsenmemiştik ve rezervasyon tarihimizi düzeltmemişlerdi bile… Suit ayarlamamıza rağmen Arsima otel denen ufacık ve Taksim’de olmayan bir otelde gecelemek zorunda kaldık. Verdiğimiz paranın tam karşılığını alamamış olduk. Bununla ilgili üzüntü yaşadık, kendimizi mağdur hissettik, ancak moralimiz daha da bozulmasın diye durumu grupfoniye bildirmedik.
Ertesi gün yine 1 ay öncesinde şehir fırsatından almış olduğumuz Taksim My House akşam yemeği fırsatını ( 2x40 TL) kullanmak üzere söz konusu mekana gittik. 1 ay önce rezervasyon yaptırdığımız için boğaz manzarasında güzel bir akşam yemeği yemeği beklerken ve gittiğimizde neredeyse tüm boğaz manzaralı masalar boşken garson tarafından saygısızca ‘ şehir fırsatından mı?’ diye aşağılanıp pencereden çok uzakta ve kimsenin oturmadığı sıkıcı bir masaya oturtulduk. Bir de garson ’masalar boşalırsa ilerleyen saatlerde o tarafa alırız ‘ diye dalga geçti bizimle. Tabi bu durumu beklemediğimizden ve kendimize yakıştıramadığımızdan hayal kırıklığına uğrayarak ‘iptal edin biletimizi’ diyerek kalkıverdik. Mori Bebek’ten 120 TL’ye satın almış olduğumuz çift kişilik suşi fırsatı kullanmadan, yine aynı duruma düşeriz, moralimiz iyice sıfırlanır diye restoranı arayarak rezervasyonumuzu iptal ettirdik.
Tatilimiz grupfoni ve şehir fırsatları sayesinde tam bir fiyaskoydu. Özür dilenmesini beklerken aldığımız cevap da tam bir hayal kırıklığı idi. Eşim durumu şehir fırsatına bildirdiğinde 7 gün içinde iptal ettirmediğimiz için kullanmamış olduğumuz 120+ 80= 200 TL’nin üzerine yatıldı. Siz bunun üzerine bir bardak su için dendi adeta. Boşa giden paraya mı üzülürsün, kırılan gururuna mı artık? Bizim kırılan gururumuzun ve işkenceye dönen İstanbul seyahatinin telafisini kim yapacak? Muhatap bile bulamıyoruz şimdi.
Şehir fırsatı gibi siteler bir aldatmaca, kandırmaca mı? Az para ile (çok da az sayılmaz gerçi) ucuz müşteri hizmeti mi satın alıyoruz? 2. Sınıf kalite, 2. Sınıf hizmet, 2. Sınıf garsoniye… Boğaz nanzarasında enfes yemekler vs gibi cafcaflı laflar ediyorlar ama sonuç tam anlamı ile fiyasko…
Ben paramızı almasak da (şehir fırsatına sadakamız olsun), bu durumu internette ve tüm tüketici haklarını savunan sitelerle paylaşmayı düşünüyorum. Amacım bizim düştüğümüz duruma başkalarının da düşmemesi…

yeşim garip

1 yorum:

  1. Deniz Eryılmaz3 Mayıs 2012 01:32

    Şehir fırsatından Newyork Güzellik (Nişantaşı)İntolerans Testi satın aldım ve randevu için aradım ancak her seferinde size bilgi varaceğiz, testi yapan kişiye ulaşamadık diye oyalandım, en sonunda ilgili kişi yurt dışında olduğundan bu hizmeti veremiyeceğiz, paranızı grupun şehir fırsatından alın dediler. 2 kez Grupon a mail atmama rağmen henüz bir cevap alamadım.
    İlgilerden cevap bekliyorum. Ayrıca yine gruponda yayınlanan başka bir intolerans testi için aradım hizmet verebiliyorsanız satın alacağım dedim, şu sıra yapamayacağız dediler.
    Bu firmalardan satın alma yapmamanız için yazıyorum.

    YanıtlaSil