29 Nisan 2012 Pazar

DERİMOD Ayakabı (Satış Sonrası Hizmet yada İlgisizlik)

09.02.2012 de Derimod Söke mağazasında 1 çift kışlık, 1 çift de kösele tabanlı yazlık ayakabı aldım.kışlık olanını hemen kullanmaya başladım ama yazlık olanını ancak 4 haftadır kullanmaktayım, ama ayakabanın tabanında kösele tamamen ayrıldı ve ben ayakabıyı aldığım mağazaya götürdüm. bana bu ayakabıyı merkeze göndereceklerini söylediler ben ise zamanım yok seyahat edeceğim hemen ayakabımın değişmesi gerektiğini söyledim, bana bunun imkansız olduğunu ifade ettiler, ben ise Derimod müşteri hizmetlerini aradım, orada ilgili mağazayı arayıp ve bana döneceklerini söylediler, ama dönme olmadı, ben yine mağazaya gittim ilgili mağaza (Söke) müdüresi önce bayağı zorluk çıkarttı ama israrlarım karşısında değişimin mümkün olacağını söyledi. ben reyonlara baktım önceki aldığım ayakabı kösele olmasına rağmen mevcut ayakabılarda kösele olan yoktu, hazır tabanlı ayakabıların ise en ucuzu 150 Tl civarındaydı ve bende bu değişim için ayakabı mın fatura değeri olan 99,9 Tl nin üstünü istediler. ben daha kalitesiz bir ayakabı için üste para ödeyemiyeceğimi ayakabımın aynısının bana temin edilmesini aksi takdirdede beğendiğim bir ayakabının bana verilşmesi gerktiğini söyledim... tüketici haklarını hiçe sayarak firmamızın böyle bir prensip kararı vardır diye terslendim ve ne halim varsa görmem yönünde bana ifadeler kullanıldı... başka yerlerde daha ucuza ayakabı alma imkanım varken daha pahalı şekilde derimodda alıyorsam hem uzun süre giymek hemde satış sonrasındada çıkabilecek problemlerin çözümü için bunu yapıyorum ama maalesef bu konuda en ufak yardımcı olunmadı tarafıma...

 

 

Şakir BERKTAŞ

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder