28 Nisan 2012 Cumartesi

Profilo Ocak

2011 mayıs sonunda profilo ankestra ürünleri olan ocak-fırın davlumbaz, bulaşık makinası, buzdolabı, çamaşır makinasını,izmir balçova ege park ta bulunanan profilo mağazasından aldık..Ocak hariç diğer aldığım ürünlerden memnunum,ocak,minimal su damlasından dolayı çakmaklarda ateşleme sistemi deveye giriyor,24 saat ve 48 saat arası devam ediyor.mutfağım da bulunan doğal gazdan dolayı büyük risk taşıyor.aldığımda bunun böyle olduğunu söylemiş olsalardı asla almazdım, daha önce kulladığım arçelik marka,ocağımda hiç böyle bir sorun yaşamamıştım.en az 4 defa servis çağrıldı bir kez açma düğmelerinin lastikleri değişmesine rağmen sorun devam ediyor..bunu aldığım profilo bayisinde bulunan yetkili kişi ye  anlatmama rağmen yetkili kişi ile temasa geçmesine rağmen,kökten bir çözüm bulunamadı,LÜTFEN,PROFİLE GENEL YETKİLERİNE  SESLENİYORUM,OCAĞIMIN BAŞKA OCAKLA DEĞİŞTİRİLMESİNİ YADA, OCAK PARASININ İADE EDİLMESİNİ RİCA EDERK MAĞDURİYETİMİN GÖZ ÖNÜNDE BULUNUP ,SORUNUMUN HALLEDİLMESİNİ RİCA EDİYORUM..TEŞEKÜRLER

Berfin

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder