28 Nisan 2012 Cumartesi

Ilıcalı Otel

22-23 Nisan tarihlerinde Çeşme Ilıca Otel'de eşimle birlikte tatile gitmiştik.Otel 5 yıldız olmasına rağmen kaldığım odanın pansiyondan farkı yoktu.Odaya her girişimde kapının arızalı olması nedeniyle yarım saat içeri girmek için savaşıyordum resmen.Çağırdığım görevli ise kartı değişik el teknikleri ile defalarca denedikten sonra ve yeni kartlarla açabiliyordu.Odadaki duşa kabinin kapılarının gıcırtısı ve kapanmayışı,muslukların eskiliği ve zor açılması da cabası.Yetkililere ise bu sorunları söylediğimde daha önce bize söylemeliydiniz bişey yapamıyoruz,bir sonraki gelişinizde indirim yapalım  vb.gibi geçiştirme vaatleriyle 5 yıldızlı!!! otelimizden  pişmanlıklarımızla ayrıldık.Hayatımızın en rezil tatilini yaşatan Çeşme Ilıca otelin bu yaklaşımını ve bizzat yaşadığımız sorunları,tüm platformlarda,bilinçli müşterileri aydınlatmada ışık olacağıma söz veriyorum.

murat giray

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder