29 Nisan 2012 Pazar

Fizan'dan gelen yağ karteli!

hyundai2012 i20 troy araç sahibim(maalesef).Aracım için gerekli olan yağ karteli 5 haftadır Kore'den gelecek(!).5 haftadır aracım serviste ve hiç bir şekilde zamanı kısaltacak bir hizmette bulunulmuyor.İlgisizlik hat safhada.Merkeze ve resmi siteye yazılı ve sözlü şikayetlerime rağmen arpa boyu kadar yol alamamaktayım.Aracımın 2012 model olması sebebiyle yağ kartelinin farklı olduğu ve ellerinde hatta Türkiye'de olmadığını söylüyorlar.Aylardır özel yapım araca binmekteymişim ve haberim yokmuş!Merkez sürekli aynı şeyleri söylüyor gümrükte evrak işleri yapılıyormuş,aradan geçen günlerde ilerleme kaydedilmiyor.Bu nasıl müşteri hizmeti,hizmet nerede ben göremiyorum.Aracım 2012 olduğu için servisi ve Hyundai ben mağdur ettim sanırım!Böyle bir rezillik ve komedya yaşıyorum 5 haftadır.Kesinlikle Hyundai almayacağım,sembolik bir fiyata da satıp,markayı şehrin ikonu yapacağım.

 

 

Ekin TÜRKEKUL

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder