29 Nisan 2012 Pazar

HALLEY OTEL Ve OTOPARK CEZASI

iş için her denizli'ye gittiğimde halley otel de kalırdım.diğer firmalardan da arkadaşları oraya yönlendirirdim ve gittiğimiz zaman en az 3 gün kalıyoruz.28 şubat günü halley otele giriş yaptım aracımın anahtarlarını da resepsiyona teslim ettim normal şartta aracı anlaşmalı oldukları otoparka almaları gerekirken aracımı kaldırıma park etmişler ve bütün gece orda kalmış.zabıta ekipleri saat 9 da aracımı kaldırımda görünce tam 169 tl ceza yazmışlar.Otel sahipleri suçlarını kabul etmiyorlar benim suçummuş gibi yansıtıyorlar hatta müdürleri >otelimize gelmeseydiniz madem<otelin sahibide<kimseyi zorla çağırmıyoruz< gibi saçma kelimelerde kullanıyorlar.SİZ SİZ OLUN SAKIN HALLEY OTEL DENİZLİ'DE KALMAYIN SONRA BAŞINIZ AĞRIR

 

 

Burak

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder