29 Nisan 2012 Pazar

Uçak Seferimin iptal edilmesi

pegasus26/04/2012 tarihimde Pegassus hava yolları ile akşam 20,25 saatinde sabiha gökçen havaalanından Trabzon'a bilet almıştım. Pegassus ayni gün sabah saat 09.30 civarında bana msj göndererek hava muhalefeti yüzünden akşam seferimin iptal edidiğini 10 saat önce bildiriyor. Yalnız Trabzon'da sis kalkmış ve diğer hava şirketleri Trabzona uçuşlarını yaptıklarını Trabzon Hava işletmelerini arayarak öğrendim. Şimdi soruyorum akşam yapılacak bir seferi hangi gerekçe ile 10 saat önce iptal ediyorlar? Benim bildiğim uçuş saatinden 2-3 saat önce iptal edilmesi gerekiyorsa edilir. 10 saat önce edilmez. Ve pegassus benim plnalarımı alt-üst etti. Bunun maduriyetini kim giderecek. Üstelik 27/04/2012 tarihine biletimi tekrar rezervasyon yaptırmak istedim, boş yer yok diye yapmadılar. Bu durumda madur duruma düşürüldüğüm halde duyarsız ve sorumsuz tavırlarından dolayı pegassus hava yollarını kınıyorum.

 

Hatime ÜSTÜNER ÇELİK

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder