20 Nisan 2012 Cuma

bambi

bambi1,5 ay önce Marmara Forum Bambi mağazasından dolgu topuk bir çizme aldım ve 1 kere giydim.Çizmenin önünden deri kalktı.Bende aldığım yere götürerek çözüm istedim.Magaza çalışanı merkeze gönderdi.Bana çizmenizi alabilirsiniz mesajı geldikten sonra magazaya gittiğimde çizmenin sadece boyanarak tarafıma gönderildiğini açınca gördüm.Nedenini sorduğumda magaza yetkilisi kullanıcı hatası olduğunu belirtti.Bende 3 giyişimde bu çizme elimde kalır o zaman dedim.Kesinlikle kullanıcı hatasını kabul etmiyorum dedim.Yapacakları bir şey olmadığını merkezi aramamı istediler.Merkezi aradığımdada aynı ilgisizlik ve kullanıcı hatası deyip telefonu kapattılar.Kullandıkları derinin kalitesizliği ciddi bir etken.Sezon sonunda olmasına rağmen ciddi bir para verdim bu çizmeye.Şikayetçiyim ve kimseye bambi ayakabılarını önermiyorum.

 

Buket

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder