29 Nisan 2012 Pazar

Kısık Balıkçılık AlbaCressi

07.04.2012 Cumartesi günü İstanbul'da gerçekleştirilen fuardan 3 çift palet, 3 çift bot satın aldım. Kargo adresi olarak; 1 çift palet ve bot için Çorlu, 2 çift palet ve bot için Muğla adresi bıraktım. Bana en geç 10.04.2012'de kargonun yola çıkacağı bilgisi verildi. 10.04.2012'de tüm fuar kagolarının yola çıktığı bilgisini aldım. Hafta boyunca kargo elimize ulaşmayınca kargoların unutulduğu ve derhal gönderileceği bilgisini aldım. Çorlu gönderisi 2 gün sonra elime ulaştı ancak bot yerine patik konulmuştu. Bunun üzerine ve İSTOÇ'ta *** Hanım'a yönlendirildim ve telefonla bir türlü ulaşılamayan *** Hanım bana dönüş de yapmadı. Tekrar aradım. Patikleri aynı gün kargo ettim. Benzer bir hatanın Muğla gönderisinde de yapılmış olabileceğini söyledim.Ancak Muğla gönderisi henüz ulaşmamıştı ve ürünü kontrol edemiyorduk. İki gün daha geçti. Muğla gönderisi halen ulaşmayınca tekrar telefon ettim ve öğrendim ki aslında Muğla gönderisi hiç çıkmamış. İki gün sonra Muğla'ya gönderi ulaştı ancak L beden sipariş edilen botlar M beden gitmişti. Bunun üzerine tekrar aradım. Bana M beden botların kargo etmemi, yerine L beden botların en geç 24.04.2012'de yollanacağını söyledi. Yine ısrarla kargo numarasını istediğim halde iki gündür hiç bir telefon gelmemiştir. En sonunda 2 gün sonra ürün kargolandı ama o da ne?? Kargo ücretini bize ödettiler. Şikayetimi firma yetkilisine mail olarak yolladım hiç bir cevap yok. Tam anlamıyla rezalet bir iş ahlakı ve müşteri hizmeti. Başından ayağına...

 

 

Şeyma Çay

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder