18 Nisan 2012 Çarşamba

SONY DSC-HX9V fotoğraf makinesinin objektif lensinde sorun

sony04/10/2011 tarihinde http://www.hepsisony.com online alışveriş sitesinden almış olduğum SONY DSC-HX9V fotoğraf makinesinin objektif lensinde iki ay sonra sorun olduğunu fark ettim.
(Şikayetin açıklaması) Fotoğraf makinesi, Video modunda çekim yaparken ekranın üst kenarında hafif bir nokta belirdiğini fark ettim, bunun üzerine 28/01/2012 tarihinde Edirne merkez Sony servisine götürüp durumu izah ettim. Lensini temizleyip “herhangi bir sorun görülmedi” şeklinde servis formu tuttular, cihazdaki sorunun devam ettiğini görünce 01/03/2012 tarihinde tekrardan servise götürdüm, objektif lensini değiştirdiler. Bu seferde farklı alanlarda karartılı noktacıklar belirdiğini görünce 16/03/2012 tarihinde servise götürdüm, Edirne merkezdeki Sony servisi cihazı İstanbul’daki Sony servisine yönlendirdi. “optik filtre camı değiştirildi” şeklinde servis formu tutulmuş, 25/03/2012 tarihinde cihazı tekrar teslim aldığım bu kez ekranın sol yan kenarında iki tane gölge şeklinde leke görülüyor, çektiğim deneme fotoğrafında resmin orta kısmı büyük gösteriyor. SONY müşteri hizmetlerini arayıp durumu izah ettim, bu konu ile müşteri temsilcisi benim sorunumla ilgilendi ve kendisinden cihazın değiştirilmesi talebinde bulundum, cihazın değiştirilmesi için tek başına yetkili olmadığını, teknik servisteki bilirkişiye beni yönlendirip, sorunu teknik elemana anlatmamı ve sonra gerekli incelemeler sonucunda ürünün değiştirilmesini değerlendireceklerini söyledi. Konu ile ilgilenen  müşteri temsilcisini bana geri dönüş yapması için muhtelif zamanlarda 4 kez aradım telefonlarıma çıkan diğer müşteri temsilcileri “ size geri dönüş yapacaktır” deyip şikayetimle ilgili bana geri dönüş sağlanmadı. Bu şartlar altında Ürünü geri iade edip paramının tarafıma iade edilmesini istiyorum. SONY firmasının optik ürünlerini hiç kimseye tavsiye etmiyorum,yetkili tamir servisleri yetersiz ve bu konuda kalifiye elemanlardan oluşmamaktadır.

 

 

Metin

 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder