29 Nisan 2012 Pazar

mustafa demire sözünü hatırlatma

balat tamburacı sokak çocuklarımızın bu silahları ve esrar satışlarını görmelerini istemiyoruz.binamızın yanındaki arsada bulunan kütüklerin kaldırılmasını rica ediyorum biliyorumki verdiğiniz sözü unuttunuz yıksa siz halkınızı üzmemek için elinizden geleni yaparsınız.bu arsanın birkısma siz belediyeye ait bunu güzel bir şekilde değerlendirseniz .ben fatih emniyetede gittim  bildirdim hergece esrar saklanıpğ satıldığını fakat ilgilenen olmadı.çocuklarımız ve bizler önce allaha sonra size emanet lütfen bu kütüklerdenden ve esrardan  tamburacı sokağı kurtarın biliyorumki sizin 2 gününüzü bile almaz yada bana bir yol gösterin başarılarınızın devamını diler sözünüzü yerine getireceğiniz günü sabırla beklyorum saygılar

 

zuhal bilici

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder