28 Nisan 2012 Cumartesi

Daryt KVK Nokia Şikayetim Var

15/12/2011 tarihinde Sakarya Darty şubesinden Nokıa C5-03 marka cep telefonu aldım,ekran dondu. Aldığım yere  götürdüm. KVK'ya gönderilecek şekilde evrak düzenlendi. Doa kapsamı diye yeni ürün istendi. bu şekilde 6 defa Kvk'ya gittiği halde bir türlü ürün değişimi yapılmadı.Noka kvkya talimat verdiğini iddia ediyor,aldığım Darty şubesi bana Nokıadan haber gelmedi diyor..Sorunumu Tüketici haklarına iletip, dilekçe ve kararımı çıkarttırdım. ayıplı mal olarak karar çıktı.Darty  şubesi  merkezi olan KESA TURKEY LİMİTED Şirketine mail olarak gönderdi.  Oradan Nokıa'ya mail edilmiş. Nokıa'yı aradım,"kvk'ya ürün değişimi olarak talimat verildiğini ve benim ayrıca kvkyı aramam gerektiği" söylendi..ulaşısa canım feda ..Param ile rezil oldum(449 TL).. cabası.. dünyanın telefon görüşmesi..cep tev ..bu ne sorumsuzluk.. Bir yanda sattığı ürünün arkasında olmayan Darty şubesi..Diğer tarafta Ürünün akibetini takip ettmeyen Koskoca Nokıa var..benimde adaletim var.

1 yorum:

  1. hocam benimde aynı durum başıma geldi. tüketici hakem heyetine başvurmuştum nokia yüzünden. ama darty ile ilgili değil bu durum onlara boşuna kızıosun. ürün nokia olunca yasal olarak nokia firması iadeyi yapması gerekiyor.nokia a teleservice iletiyor. teleservice de lanet bir firma 2 ay bekledim ödeme gelcek diye. ama yalan yok darty bu dönemde sürekli takip etti ve yanımda oldu.

    YanıtlaSil