29 Nisan 2012 Pazar

Zeki Müren / Saklı Kayıtlar 1952-1984 albümü hk.

Müziği seven ve bu konuda emeği geçenlere saygı duyan bir insanım. 1960 lı yıllardan bu güne plak,kaset ve CD ile haşır neşir olan, bir tek parça dahi ücretsiz temin etmeyen bir kişiyim. Son almış olduğum LP Merhum Zeki Müren'e ait Saklı Kayıtlar 1952-1984 albümü.

Ne yazıkki aldığıma pişman oldum. Bu günün teknolojisinde böyle bir eser nasıl piyasaya sürülür aklım almıyor. Türk insanı belkide bir Zeki Müren daha göremeyecek. Albümdeki parçalar sonlanmadan peşindeki parça devreye giriyor. Böyle bir yapıtla merhumun kemiklerini sızlatmaya, tüketicilere de saygısızlıkta bulunmaya BAYAR MÜZİK yapımcılarının hakkı olmamalı, bu albümü piyasadan ve tüketicilerden toplayıp gereğini yapmalılar.

 

 

 

Mustafa Komşuoğlu

1 yorum:

  1. mustafa bey,aynı sorunu bende yaşadım.Şikayet edecek yada firma ile irtibata geçebileceğim ne bir numara nede elektronik posta adresi bulabildim.En acısı bugün Edip Akbayram'ın yeni gelen güne türkü LP aldım.Yine bayar müzik etiketli.Ve LP dinliyorum yoksa metalik seslerin geldiği anlaşılmayan bir LP mi.Biz plak severlerin ödediği paralara yazık.Eyüp Hüsrev

    YanıtlaSil