23 Nisan 2012 Pazartesi

Ak Sigorta Kasko Şikayeti

3 Nisan 2012 günü geçirdiğim trafik kazası sonrasında aracım ağır hasar aldı. Kaza ile ilgili şikayetçi olup olmadığım sorulduğunda kaskom olduğunu zannettiğim için,şikayetçi olmadığımı belirttim.

Gün içerisinde kasko yaptırdığım Tekirdağ Aksigorta temsilcisi olan Ekol Sigorta Aracılık Hizmetleri acentesini arayıp aracın çekilmesi vs. gereklilikleri söylerken tam 9 aydır farkında olmadığım bir gerçeği, kaskomun aylar önce benden habersiz iptal edilmiş olduğunu öğrendim.

Acentenin açıklaması: Kredi kartı ödemelerimle ilgili bir sorun oluştuğu, kaskonun 2. taksitinden sonrasının ödenmediği için kaskomun iptal olduğu ve kendilerinin bu durumda yapacak bir şeyleri olmadığı yönündeydi.

aksigortaAcentenin aylar boyunca ne bir telefon ne bir ihbar mektubu ne de bir e-mail yoluyla şahsımı uyarmamış olması ise olayın ayrı bir boyutu. Her yıl kasko yenileme zamanım geldiğinde günler öncesinden beni arayabilen Aksigorta çalışanları, maalesef bana aylardır kaskosuz trafiğe çıktığımı haber verememiş.

Aracım hurdaya çıktı ve aracın çekilmesinden diğer tüm detaylara kadar her şeyle kendim ilgilendim.Aksigorta'dan en ufak bir yardım alamadığım gibi konuyla ilgili  en ufak bir özür vs telafi çabası da olmadı. Şikayetime cevaben ise bana ihbar mektubu yollandığını ancak adresime ulaşılamadığını iddia ettiler. Oysa adresim 8 yıldır aynı, üstelik tel numaram ve iş adresim de. daha da kötüsü hiç bir telafi olmadığı gibi beni bu iddialarımda kötü niyetli olmakla suçladılar. Bu süreci ağzım açık bir şekilde takip ettim ama sanırım insanları Ak Sigortaya güvenmemeleri konusunda uyarmaktan başka yapacak bir şey yok. Herkese çok dikkatli olmalarını tavsiye ederim.

 

 

Elif G.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder