9 Nisan 2012 Pazartesi

metin ilaç para iadesi ürün iadesi kabul etmiyor

Antakya biberi zayıflama ürününü aldım Almadan açıkca sordum 15. 20. günde kilo veremezsem param iade olurmu? Cevap tabi efendim ama iade eden olmadı ürünü daha diye oldu.Bu tamamen bir taktik. Siparişi perşembe akşamı verdim.Dolayısıyla cumartesi gelir diye baktım ama kargoda yoktu pazartesi teslim aldım.Ama Faturası yoktu onlardan aldığımı nasıl isbatlayacaktım hemen aradım Faturasız geldiğini söyledim cevaben maillle hemen göndereceklerini belirttiler.Ama mail bile en az 3 aramadan sonra geldi ürüne başladım 12.günde aradım herhangi bir faydası olmadığını hiç kilo veremediğimi söyledim.Telefona çıkan görevli Metebolizmanız yavaş olmalı 15. 20. günde başlarsınız kilo vermeye dedi. 15.günde aradım başka birisi çıktı oda aynısını söyledi 15.20. günde metebolizmanız anca hızlanır dedi.20. gün aradım bir ay dolmak üzere faydası yok iade edecem dedim cevaben günde 3 defa kullanın muhakkak kilo vereceksiniz denildi.ben 3 gün daha kullandım ve ürünü kargoyla geri gönderdim.Metin ilacı tekrar aradım telefona çıkan kişi iade kaydı açıyorum dedi size 2,3 gün içinde dönerler dedi ama tabiki ne dönen oldu nede arayan tekrar aradım ürünü gönderdiğimi şu an İstanbul'da olduğunu paramı iade etmelerini istedim CEVAP:İadeniz kabul edilmedi tüketici kanununa göre 15 gün içinde iade etmeliydiniz paranız iade olmaz ancak değişim yapabilirim.Yani Telefonlar tamamen OYALAMA günü doldurmakdan PARA İADESİ bir yalandan ibaret.Telefondakiler profosyonel Oyalayıcı ve eğitimli.İstediğiniz yere şikayet edin deniliyor.

 

Yusuf Arslan

 

 

1 yorum:

  1. bu yazdıklarınızın aynısını bende yasadım vede aynı firma benim aldıgım ilaç 10days metin ilactan kesinlikle ilaç almayın derim

    YanıtlaSil