9 Nisan 2012 Pazartesi

Avea

[caption id="attachment_679" align="alignleft" width="150" caption="avea"][/caption]

merhaba.ben avea tarafından her ay sms paketi alan faturalı bir kullanıcıyım.geçen ay sms paketimi iptal ettirmek istedim ama sms paketim otomatik olarak yenilendiği için hattımda bikere tanımlanmıştı,onun için iptal ettiremedim o ay.daha sonraki aylar için iptal olmuştu.genelde sms paketi biteceği zaman avea tarafından bilgilendirme mesajı gelirdi ama bu sefer gelmedi.yani sms paketi alan herkes bunu bilir.sms paketi biteceği gün "sms paketiniz bugun sona ermektedir" diye bilgilendirme mesajı gelir ama bana göndermediler.bende sms hakkım var diye 1200 küsür tane msj gönderdim ve gönderdiğim her msj avea tarafından ücretlendirildi.10000+1000 sms paketinin ücreti 9 lira ve benden gönderdiğim 1200 tane msj için 500lira para istiyorlar.müşteri temsilcisi aradım oradanda avea genel müdürlüğünden birisiyle görüştüm ama yardımcı olamayacaklarını söylediler.hani nerde MÜŞTERİ MEMNUNİYETİ,nerde HİZMET.fırsat bu fırsat adamlar sömürüyorlar.zaten bu sitedede çoğu kişinin avea tarafından mağdur edildiğini gördüm.umarım hatalarının farkına varır düzeltirler bunu...

 

Metehan

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder