9 Nisan 2012 Pazartesi

Demirdöküm

demirdöküm marka kombimin bir parçasının kırılması ve kırılan parçanın da kombinin içine düşmesi sebebiyle kombi sürekli aymaya başlamıştı.emek-ankara 4.caddede bulunan demirdöküm servisini akşam saat 5:30 da aradım ve o saatten sonra gelemeyeceklerini başımın çaresine bakmam gerektiğini belirttiler.ertesi gün servis elemnları geldi kombinin sökülüp bakıma alınıp yeniparça takılması gerektiğini 300 tl ücret alınacağını belirttiler.benden 20 tl de servis ücreti aldılar.bir sonraki sabah saat 9:00 da gelip sökeceklerini söylediler.ertesi gün saat 11:00 e kadar işyerinden izin alıp bekledim gelen giden veya arayan olmadı.ben aradım bir aksilik olduğunu ve gelemediklerini söylediler.tekrar arayıp 2 gün sonraya randevu verdiler o gün de izin alıp bekledim yine gelmediler.yine bana kusura bakmayınla başlayan cümleleri sıraladılar.bu nasıl bir çalışma sistemidir.nasıl bir çalışma ahlakıdır ben anlayamadım.bu arada ben başka bir servisi aradım;kombiyi SÖKMEDEN 200 TL YE tamir edip,söz verdikleri saatte gelip,20 dakikada işlerini bitirip gittiler.bu servise(etlik demirdöküm)teşekkür ederim.EMEK 4.CEDDEDEKİ DEMİRDÖKÜME diyecek söz bulamıyorum.ben bir eğitimciyim farkettim ki insalara iş ahlakını ve disiplinini öğretemedik yada öğretilmiyor bu içten aileden gelmeli......

 

Tuğba

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder