17 Nisan 2012 Salı

Toyota avensis navigasyon sistemi kamerası

toyota2011 model toyota avensis araç sahibiyim.Aynı araçtan oğlumada aynı firmadan(ortaköy toyota)dan satın aldım geçtiğimiz hafta  aracıma dvd'li navigasyon sistemi taktırdım. Her şey iyi güzel fakat bu sistemin bir sorunu varki kullanıcıyı rahatsız ediyor. aracınızı bir yere park edeceksiniz aracı geri vitese taktığınız zaman gündüzse çok güzel ama gece ise maalesef bizim çocukluğumuz zamanındakı TRT gibi karlı hiç bir şey görülmüyor merak ettim acaba bütün araçlar böylemidir,kaynımın cehevrolet cruze aracı var ondada(cylone)navigasyon sistemi var.Aynı yere park ediyoruz onun görüntüsü sanki gündüz gibi bizim aracımız ve satın aldığımız dvd sistemi o araçtan ve dvd cihazından yaklaşık %50 daha pahalı olan sistemin gece geri vitesi kullanırken kamera görüntüsü (0), Durumu ortaköy servise bildirdim davet ettiler gittim gerekli araştırma ve dvd firması ile yapılan görüşmede üretim yelpazelerinde gece görüşlü kamera yokmuş(bu arada Ortaköy servisinin yetkililerine teşekkürlerimi sunuyorum)sayın Toyota yetkilileri  bedeli mukabilinde takılan dvd ve kamera sistemi neden gece görüşlü yada yeterli ışıklı değil siz gerekli incelemeyi yapmadan nasıl alıyorsunuz ve satışa sunuyorsunuz biz ancak taktırdıktan sonra anlayabildiğimiz konuyu siz evvelden tesbit etmiyor ve bizi rahatsız ediyorsunuz sizlerden bu durumu beylik kelimeler ile geciştirmenizi değil plakadaki kameranın  değiştirilmesinin yapılması veya bu duruma çözüm üretmenizi ve Toyota'ya yakışanın yapılmasını bekliyorum

 

 

sebahattin uzun

 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder