17 Nisan 2012 Salı

apple butik izmir göztepe

12 nisan perşembe akşamüstü saatlerinde izmir göztepe de bulunan apple butikten bir gece elbisesi aldım.çok acelem olduğu için elbiseyi alelacele giyip satıcı kontrol ettim bi problem yok demesi üzerine 200 tl karşılığında satın aldım.daha sonra eve gelip elbiseyi kontrol ettiğimde kopçasının olmadığını yerine kocaman bir iğneyle tutturulduğunu,yaka kısmında fondöten lekeleri olduğunu ve taşlarının eksik olduğunu farkettim ve ertesi gün elbiseyi defolu olmasına rağmen bir problemi yok deyip bana sattıkları için geri vermek üzere dükkana gittim fakat satıcı ürün değişimleri yapmadıklarını defolu da olsa giymem gerektiğini söyledi.bana ürünü almadan bu defoludur yada aldıktan sonra değişim veya iade yoktur demedikleri için değişime hakkım olduğunu söyleyip yetkiliyle görüşmek istedim fakat o kadar kaba bir şekilde karşılandım ki dükkandan kovulmaktan beter edildim gerekçeleri ise : abiyede değişim olmazmış ben bunu nasıl bilmezmişim onlar bana bunu söylemek zorunda değillermiş bu ürün defolu olduğu için ucuzmuş (200tl) olmasa zaten daha pahalı olurmuş alırken defosunu görmemişmiyim...
müşteriye bu nasıl bir yaklaşımdır,ürün değişimi fişim olduğu sürece hakkım değilmidir hele ki defolu bir üründe?? umarım burdan bir cevap alırım sesim duyulur herkese de tavsiyem o dükkandan adımınızı atmayın içeri...

 

ezgi baykal

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder