17 Nisan 2012 Salı

ürün elime ulaşmadı

29/09/2011 günü beni  cep telefonumdan ardılar .çok nezaketli bir şekilde elektrik faturamı sordular.işte  kendilerinde bulunan bir cihazla elekrik faturamızın %25 azalacağını eğer  2 faturada azalmazsa paranın iade edileceğini söylediler.ben kabul ettim kredi kartı biblgilerimi vererek karttan cekim yapıldı.cihaz geldi.ben cihazı taktıramadım.aradan  yaklaşık 4 ay geçti.cihazı yetkili elektrikciye taktırmak istedim.fakatcihazın elektrik şebekesine uygun cihaz olmadığını söylediler. bende firmayı aradım.firma  sanayi şebekesi evinizde olduğu için o cihaz  için fark ödemem gerektiğini söyledi.ben  yine kredi kartı bilgilerimi vererek fark ücreti ödedim.sonra bana yanlış cihazı gönderdiler. ben onları arayarak söyledim.firma cihazları bize gönderin yanlışlık yaptık özür dileriz.biz şebekenize uygun cihaz göndereceğiz kusura bakmayın dedi.  her hafta arıyorum yok yardımcı olacağız,yok kargoda sorun çıktı.yokkargoyu mahkemeye verdik. kusura bakmayın.yaptığımız yanlışlıktan dolayı size su arıtma cihazını hediye ediyoruz.özür dileriz.diyip beni 1,5 aydır oyalıyorlar.lütfen bana yardımcı olun.firma eski lodra asfaltı cad. hayat apt. no:5 d:13 bahçeli evler 34180 istanbul tel:02125030212

 

mustafa dirican

 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder