17 Nisan 2012 Salı

Pegasus havayolları bilet tarih değişikliği

pegasusPegasus havayolları müşteri temsilcisi bilet tarih değişikliği yapacağı yerde tekrar 4 tane bilet satışı gerçekleştirdi.Aşağıdaki yazılarıma ve telefon görüşlerime rağmen sonuç alamıyorum.ses kaydı dinlenip size geri dönülecek deniliyor.ama ne arayana ne de sonuç bildiren var.


13.04.2012 akşamı ileri tarihli 09.06.2012 tarihli 4 bilet internet üzerinden aldım. Tarihi yanlışlıkla 09.06.2012 yerine 07.06.2012 tarihi yazdım. Bilet alımını internet üzerinden yaptım. Hata yaptığımı anladım tarih düzeltmesi için pegasus müşteri temsilcisini aradım. 07.06.2012 tarihini 09.06.2012 olarak düzeltilmesini talep ettim. Tamam diyerek işlemi yaptı.Kart bilgilerimi istedi, verdim. İnternetten banka hesabıma baktığımda  düzeltme yerine tekrar 4 kişilik bilet satışı gerçekleşmiştir.Bankayı aradaım. 2 defa satış olduğunu doğruladı. Para iadesi için pegasusu aramamı söyledi. Akşam tekrar aradım. Pegasus müşteri temsilcisi para iade edilince banka provizyonundan düşecek denildi. Bu sabah tekrar baktığımda provizyondaki 2 bilet alımı hesaptan ödenmiş ve tarih değişikliği adı altındaki düzeltmeninde ödemesi banka tarafından gerçekleşmiştir. Pegasus müşteri temsilcisini aradım tekrar bu sefer bana verdiği yanıt kampanyalı bilet aldığınızdan dolayı değişiklik yapılamaz. Yapılan değişiklik için tekrar ödeme yapılmalıdır. Değişiklik yapılamıyacaksa akşamki müşteri temsilcisi neden beni uyarmıyor. Akıl var mantık var tarih değişikliği için aradaki fark ödenir. Tarih değişikliğinden dolayı tekrar bilet alımı gerçekleşme zorunluluğu olmamlıdır. Yoksa niye müşteri hizmetlerini arayayım yeniden bilet alırım eskilerinide çöpe atarım. Tarafıma e-mail veya telefondan bilgi verilmesini rica ederim. Gerekirse ses kaydı dinlensin.

Müşteri temsilcisiile yaptığım görüşme telefonu 0****

Rezervasyon kodum :9M5ZWF
Yolcu isimleri :MEHMET ALİ KAYA
RAKİYE KAYA
FATMA KAYA
RAMAZAN YASİN KAYA

 

 

MEHMET ALİ KAYA

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder