1 Mayıs 2012 Salı

Telpa Pazarlama

telpaGeneral Mobile Fenomen model 354683040013307 IMEI nolunu cep telefonumu tamir için Telpa'ya gönderdim. Telpa tamir yapamayacağını belirterek iki farklı ürün göndermeyi teklif etti. Bu teklifi kabul etmedim ve aynı ürün talebimi karşılayamıyorsanız bedel iadesi talebinde bulundum. Önce bu talebimi karşılamayacaklarını bildirdiler. Akabinde fatura aslını göndermemi ve fatura aslı geldiğinde hesabıma bedel iadesini gerçekleştireceklerini belirttiler. 10.04.2012 tarihinde kargo ile fatura aslını gönderdim. Fatura aslını aldıklarını teyit ettirdim. Ancak 20 gündür fatura bedelini iade etmediler. Müşteri hizmetleri ile yaptığım görüşmelerde hiçbir ilerleme kaydedemediğim gibi oyalayıcı açıklamalarla konu geçiştirlmeye çalışılıyor. Telpanın internet adresinde şikayetimi anlatmak istedim fakat şikayetlerle ilgili hiç bir sayfaları yok. Ne paramı veriyorlar ne de cep telefonumu, firma genel merkezini aradığımda şikayetim var dediğimde bir saniye deyip cayıp telefonu kapatana kadar kimseyle görüştürmeyip müzik dinletiyorlar. En son 20 dakika (abartısız) bekledikten sonra kapattım.

 

 

Fatma Börekçi Emeç

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder