1 Mayıs 2012 Salı

vodafone fatura

vodafonedikkat!bir vodafone kullanıcısı olarak yılan hikayesine dönen vodafone nin fatura
kurbanıyım.müşteri hizmetini arayarak her yöne full msj paketi aboneliği aldım.telefonda müşteri temsilcisinin yanlış anlaması yüzünden msj paketimi vodafone sınırsız yapılmış.bundan haber edilmediğimden yüklü miktarda msj çektim turkcell ve diğer şebekelere.ve inanılmaz bir şekilde faturama 525tl olarak yansıdı.müşteri temsilcisini arayarak şikayetimi bildirdim ses kayıtlarımın dinlenmesini rica ettim.vevodafone dikkate aldı inceledikten sonra benim haklı olduğum tarafıma iletildi.525 tl nin incelenmesi sonucunda 305 tl alacağım olduğu bildirildi.ancak faturanının tamamını ödedikten sonra alacağımın tarafıma tahsil edileceği söylendi.defalarca faks çektim ulaşılmadığını iddaa ettiler.sonra faks çıktısı aldım müşteri temsilcisi inceleme tenezzülünde bulunmayarak ağzında sakız çiğneyerek saygısızca davranmalarını sürdürdü.ısrarım üzere yeniden inceleyerek faksa ulaştı.2 3 gün içerisinde paranın hesabıma yatırılacağını söyledi.haftalar geçti hafta sonlarını öne sürerek bankaya paranın yattığını söylediler.aradan bi hafta geçti diğer müşteri temsilcisi işlemin hala rafta beklediğini bana bildirdi.madurum ve paramı geri alamıyorum.müşteri temsilcileri yeterince ilgilenmiyo hepsi başından atarak süreci çıkmaza sokuyo.bumu büyük vodafone şirketi.eğer maduriyetim 1 2 gün içerisinde giderilmezse medya ve diğer hukuk savaşı başlatıcam

 

Hatip Bakır

1 yorum:

  1. vodofone bana da kazik atti sinirsiz denilen hat sinir cikti 349 lira odedim hala sonuc yok

    YanıtlaSil