1 Nisan 2012 Pazar

sahibinden com dopingli ilanımı yanlış kategoride yayınlıyor

sahibinden com.dan 29.03.2012 tarihinde saat22:59 da satılık dairem için 144 liraya 'üst sıradayım' dopingi aldım.ilanım onaylandıktan sonra ilanımın kooperatif kategorisinde yayınlandığını gördüm ve hemen 216 5711919nolu telden Alper adındaki temsilciye ilanımı düzeltmesini söyledim.temsilci bana,dairenin fiyatının eksik yazıldığını ilanı düzeltemeyeceklerini söyledi.ben de benim dairemin fiyatına onun karar veremeyeceğini söyledim ve tepki gösterdim.telefon kapandı ve defaatle aramama rağmen telefonum hattan bilinçli olarak düşürüldü.ertesi gün alper adlı temsilcinin mesaide olmadığını bildiğim için (30.3.2012 saat 14:20 de)tekrar aradım ve ahmet adlı temsilciye ilanımı düzelttirdim.31.3.2012 tarihinde saat 23:00 civarında ilanımı kontrol ederken tekrar kategori değişikliği yapıldığını gördüm.korktuğum başıma gelmişti çünkü alper yine gece mesaisindeydi normal olarak,hemde tek başına.defaatle telefon açtım.bağlantıda sorun olmadığı halde tam temsilciye bağlanacakken hattan düşürülüyordum.hemen 'kendisini şikayet edeceğim' konulu bir e-mail yazıp(LUQ-324554 nolu email) arkasından telefon açtım ve ne hikmetse hemen bağlandım.kızgın bir şekilde ilanımı ilgili kategoriye almasını,paramla rezil olduğumu,benimle uğraşmamasını söyledim.bu arada telefonu 3-5 sefer yüzüme kapadı.son aramamda ilanımı yeniden düzenlememi söyledi ve telefonu kapattı.
sevgili sahibinden com yetkilileri 7 yıldır mide hastasıyım.psikolojim allak bullak oldu.koskoca firma alper'in çiftliği olmuş.uyumayın.

 

murat baş

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder