1 Nisan 2012 Pazar

Vatan bilgisayarın müşteri hizmetleri rezilliği!

18.01.2012 tarihinde Vatan Bilgisayardan bir navigasyon cihazı aldım ve ayın sonunda da cihaz bozuldu. Toplamda 1,5 ay içinde tam 5 defa teknik servise gönderildi ama her defasında  cihaz çalışmadı.Belli bir dönem sonunda Vatan bilgisayarın müşteri hizmetlerinin işi hafife almaya başladıklarını anlayınca teknik serviste olan cihazımı kendim de takip etmeye başladım.Bazen cihazın fazladan 1 hafta teknik serviste bekletildiğini,Vatan’dan kimsenin almadığına bile şahit oldum.Cihaz servisten geldiğinde Vatan’a gidip cihazımı almaya geldiğimi söyleme rağmen cihazın gelmediğini söylemeleri üzerine cihazımı depolarında arattırıp, olmadığı söylenen cihazımı buldurtmamı,müşteri hizmetlerini telefonla arayıp dakikalarca beni bekletmelerini, müşteri hizmetlerinin internet sayfasında bulunan ama çalışmayan ürün takip formunu ve her türlü ilgisizliklerini anlayış ve sabırla karşılayabilirim.Kendine müşteri hizmetleri şefi diyen SERDAR adındaki şahısla tanışana kadar bu süre içinde kimseye sesimi bile yükseltmedim.Bütün yaşadığım sıkıntıları kendisine söylememe rağmen beni suçlu çıkarmaya çalışması, Vatan'ın hiçbir ürünü  teknik servise göndermekle sorumlu olmadığını söylemesi beni çok şaşirttı.Hatta en son gelmediğini söylediği cihazı depoda kendisine buldurttuğum da aslında kendisinin bunu yapmaması gerektiğini söylemesi Vatanın müşteri hizmetleri kalitesini tamamen ortaya koydu.Bu kadar pişkinlik karşısında sadece bir özür beklemem sanki bir suç gibi lanse edildi.
Kendi malımı istemek ne zamandan beri suç olmaya başladı da benden özür dilenmesi gereken yerde beni polis sorgulamasına alır gibi yaşadığım sıkıntılar görmemezlikten gelinerek beni nasıl haksız çıkarmaya çalışabilirsiniz ? Vatan Bilgisayar müşteri hizmetlerinin sanki 1 numara olduğunu iddia eder gibi müşterilerinin çoğunun sıkıntısını çözdüklerini belirtmeleri (!)ama 1,5 ay süresince Vatan'a her gittiğimde dünya kadar insanın müşteri hizmetleri kapısında beklediğini görmediği mi sanıyorlar ?
Bizler müşteri olarak istediğimiz tek şey ise biraz saygı ve özür.
Topkapı Vatan Bilgisayar'dan ürün alacak olan tüm tüketici kardeşlerime buradan seslenmek istiyorum. Buradan ürün alırken her şey güzel ama ürünün bozulup müşteri hizmetlerine düşmesi tamamen kabusunuz olabilir!

 

 

Haliset

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder