14 Nisan 2012 Cumartesi

sağlık bakanından şikayetçiyim

ben pnömökonyoz meslek hastasıyım avrupa standartlarına göre ve ankara meslek hastalıkları hastanesinin daha önce verdiği raporlara göre raporumun yüzde 40 olması gerekirken yüzde 20 geldi ankara kocatepe hastanesi iş verenleremi yoksa devletemi çalışıyor ben 20 yıl pirim ödemişim yüzde 40 rapor alıp erken emekli olmak istiyordum bu bi şekilde engellendi bütün konunlar zengin iş adamlarına çalışıyor sayın başbakanımızdan sağlık bakanımızdan çalışma ve sosyal bakanımızdan ankara kocatepe sağlık kurulundan garibanın,haklının,güçsüzün,kimsesizin kimi olan ALLAH CC sikayetimi bildiriyorum her zaman haktan adaletten bahseden bu hükemetten meslek hastalıkları oranlarını meslek hastalıkları hastanesine verilmesini istiyorum yoksa o büyük hesap günü gelip çettığında hakkımı yiyenlerden şikayetci olacagım

 

 

Erkan

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder