14 Nisan 2012 Cumartesi

Teletek Bilişim ve Elektrik Tasarruf Cihazı

22.12.2011 tarihinde teletek bilişim'den elektrik tasarruf cihazı aldım.45 gün sonra iade etmek istediğim için aradım bir ay daha kullanmamı bu kadar süre içerisinde tasarruf sağlayamayacağımı söylediler.(60 gün iade garantisi vardı) Daha sonra iade alacaklarını söylediler (ses kayıtları mevcut) bir ay sonra aradım cihazı şartere fiş ile bağlatmamı ve 2 ay daha denememi söylediler tasarruf sağlamaz ise iade alacaklarını söylediler.(Hasan Karakoş) Nisan başında Hasan Beyi aradım Serkan Tek'e yönlendirdi.Cihazın tasarruf sağladığını söyledi bende sağlamadığını görüşmelerimizin sonunda ürünü göndermemi 70 tl masraf kestikten sonra 189 tl iade edeceklerini söylediler.Ürünü gönderdiğim dün tekrar değiştirerek göndermişler ürün arızalı çıkmış.Ben ürünü artık istemediğimi paramı istediğimi söyledim .Para iade gibi bir prosedürleri olmadığını iade alamayaklarını söylediler. Sataarken her türlü garantiyi veriyorlar sonra hiç bir şey yapmıyorlar.Bu konu ile ilgili yardımlarınızı bekliyoruz

 

 

HATİCE BAŞCI

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder