14 Nisan 2012 Cumartesi

D-SMART müşterisine karşı olan sorumsuzluğu

dsmart02.02.2012 tarihinde D-SMARTTAN aydan aya ödemeli 24 ay tahaütlü bir cihaz sözleşmesi yaptım.1 ay geçmeden internet almaya karar verdim ve reklamlarda dönen D-SMART + İNTERNET kampayasına geçmek için müşteri hizmetlerini aradım.yanlız karşıma çıkan yetkili böyle bir geçişin kesinllikle mümkü olmayacağını söyledi.ben defalarca aradım aynı yanıtı aldım.bende 29.022012 tarihinde abonelik iptali için aradım.bana tahaütü bozduğum için cezai bedel çıkacağını ve iptali teyit için 72 saat içnde bana döneceklerini söylediler.yanlız bana 72 saat içinde kimse dönmedi ve ben 4 veya 5 defa hatırlatmak amaclı müşteri hizmetlerini aradım ve karşıma çıkan yetkili kaydımın olduğunu ve iptal için aradığım tarihten itibaren işlem yapılacağını söyledi.beni iptali teyit için 21.03.2012 tarihinde aradılar.beni arayan yetkili iptal sebepini sorduğunda konuyu anlattım bana o kampanyaya  geçebileceğimi söylediler.bende geç kaldıklarını söyleyip şözleşmenin iptalini istedim bana 213 tl cezai bedelin olduğunu söyledi bende açılımını istediğimde 99 tl tahaüt bozma bedeli 40 tl içkurulum bedeli 74 tl nin de şubat ve mart ayı faturası olduğunu belirtti.bende 29.02.2012 trihinde iptal için aradığımı onların bana geç döntükleri için mart ayı faturasını kabul etmediğimi belirttim.yetkili dediki o zaman mart ayı faturasını çıkarttığımızda 185 tl fatura ödemem gerektğini belirtti ve cihazı kurulum yapan bayyiye 10 içinde tesilim etmem gerektiğini söyledi.ben zaten cihazı kaldırmışdım ve ogün bayiye teslim ettim.bana bayiden verilen telim tutanağında yazan fatura bedeli 185 tl olmasına rağmen 09.04.2012 tarihinde telefonuma 11.04.2012 son ödeme tarihli 212.32 tl faturanız var diye mesaj geldi hemen konu ile ilgili müşteri hizmetlerini aradım ve sordum neden 185 tl yerine 212.32 tl geldiğini sorduğumda mart ayı faturasınında içinde olduğunu söyledi konuyu anlattım sayın yetkili yine itiraz kaydı oluşturdu ve bana en geç 72 saat içinde döneceklerini söyledi.tarih 13.04 2011 saat 01.00 ama kimse dönmedi. ben faturayı 12.04.2012 tarihinde 212.32 tl olarak ödedim.konuyla ilgili D-SMART platformunun müşteriye olan ilgisizliğini sorumsuzluğunu dile getirmek istedim sadece.belki bu iletiyi bir yetkilisi görürde bir arayıp özür dilerler.

 

Adem Öncü

 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder