10 Nisan 2012 Salı

Liberty sigortanın tavrı

2 ay önce evimin önünde aracıma çarptılar ve aracımın ön tamponu kırıldı.Aracıma çarpan kişinin parmagının kırık olması sebebiyle direksiyonu cevirememiş ve tek serit olan sokaga girmeye çalışırken aracıma çarptıgı için hatasını tutanakta kabul etmişti.Kazanın tarafı ile kaza tutanagı hazırladık ve kaza anı fotograflarını cektik ve ayrıldık.Aracımı İzmir 5.sanayide bulunan Bozkurt bosch servisine götürdüm.Evraklarımı aldıktan sonra beni arayacaklarını söylediler.Bunun üzerine tam 1 ay gecti.Tamponun geldigini ve boya numarası bakılmasını gerektigini söylediler.Aracımı götürdüm boya rengini belirledikten sonra bana 1 hafta sonra gelmemi söylediler.Sonra beni Liberty sigorta için çalıştıgını söyleyen arastırma şirketinden iki kişi geldi.Kaza ile ilgili ifademi almak istediler.Olayı oldugu gibi anlattım ve ifademi imzaladım.Bir kaç gün sonrada servise giderek aracın tamponunu taktırdım.Servis faturanın 210 TL oldugunu ve bu paranın hesabıma yatacagını söylediler ve buna karsılık benden senet aldılar.Sonraki hafta servis beni aradı ve Liberty sigortanın dosyamı red ettigini ve hasar bedelinin ödenmeyecegini söyledi.Araştırma şirketini aradım olumlu yanıt verdiklerini ancak takdirin Liberty sigortada oldugunu söylediler.Sigorta şirketinin çagrı merkezini aradım dilekce yazıp faxlayın dediler.Yazıp faxladım ama henüz bir sonuc cıkmadı cıkacagıda yok.Anlamadıgım ödenmeyecek bir tazminat için beni neden bu kadar ugrastırdılar.En çok agrıma gidende sahtekar yerine konmak...

 

 

alper okan

1 yorum:

  1. Liberty Sigorta14 Nisan 2012 17:49

    Sayın Yetkili,

    Dosya no: 661244

    Şikayete konu hasar dosyasına ilişkin olarak Şirketimiz kayıtları üzerinde yapılan incelemelerde aşağıda belirtilen tespitlerde bulunulmuştur;

    Ege Bölge Müdürlüğü’ müze bağlı olarak faaliyet gösteren acenteliğimiz tarafından, 15.07.2011 – 15.07.2012 vadeli olarak düzenlenen Trafik Sigorta Poliçesi ile
    sigortalı araç, 09 F 1331 plakalı araç ile 13.02.2012 tarihinde çarpışması sonucu hasara uğramıştır. 15.02.2012 tarihinde hasar ihbarının tarafımıza ulaşmatırılmasının ardından 661244 numaralı hasar dosyası açılmış ve eksper atanarak ekspertiz çalışmasına başlanmıştır.

    Ekspertiz çalışması sırasında hadisenin araştırılması ihtiyacı duyulmuş ve araştırmacı atanarak hadisenin araştırılması sağlanmıştır. Şirketimize yapılan tazminat talebinin ödenip ödenmeyeceği, suistimal hasarın söz konusu olup olmadığı yapılan ekspertiz, araştırma ve inceleme işlemleri sonrasında kararlaştırılmaktadır. Yapılan araştırma ve ekspertiz çalışmaları sonrası teknik ekibimiz tarafından da incelenen hasar uyumsuz görülmüş ve red kararı araç malikine bildirilmiştir.

    Araç maliki tarafından tarafımıza yapılan itiraz sonrası hasar dosyasına konu tazminat talebi tekrar incelenmiş ve hadisenin doğruluğu teyit edilerek 17.04.2012 tarihinde ödeme yapılmak üzere onay verilmiştir.

    Saygılarımızla,

    Liberty Sigorta A.Ş.
    Memnuniyet Takip Birimi

    YanıtlaSil