10 Nisan 2012 Salı

Abartılı fatura

[caption id="attachment_679" align="alignleft" width="150" caption="avea"][/caption]

Avea kelimesini bile duyuncu sinirlerim altüst oluyor.bir ay eşimin faturasını abarttılar aradım şikayet ettim sistem hatası dediler düzelttiler geçen ay benim faturamı şikayet ettim düzelttiler gerçi tam manası ile degil ama yinede düzelttiler şimdi annemin hattıbnı abartmışlar aradım inceleyelim vs.sıtandart ezberledim valla birde utanmadan demezlermi ekstra 1 tl.aramam ücretlendiriliyor vs.yasiz ne yapıyorsunuz sizin hatanızı söylememize bile fatura çıkartıyorsunuz.daha fazla kazanmak için daha iyi hizmet verilir bakkal gibi tutturabildiğimden tutturduğumu alırım zihniyeti olmaz böyle yönetilmez.7 hattın hepsini kapatıyorum lanet olsun.Sanki başka GSM şirketi yok.Birde neymiş tarifeniz sözleşmeli ceza yermişiz ya sizinle her ay uğraşmak zaten en büyük ceza avea mı asla.Her forum sitesine şikayetimi yazacağım

 

 

Seydi Burhanettin Yücel

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder