4 Nisan 2012 Çarşamba

Kayıp kargo DHL

Dhl firması ile yaklaşık 1,5 ay önce yurt dışına bir gönderi yaptım. Bu gönderi yerine ulaşmamasına rağmen ve kendilerinin yerine ulaşmış gibi kabul edip dosyayı kapatmasına rağmen bana şirketten yine ulaşmadığı mesajı geldi. Gönderim bir fuara katılım yapacağım türdendi yani tamamen işle ilgiliydi ve orada inanılmaz şekilde mağdur oldum, müşterilerime karşı çok zor durumda kaldım ve tüm yıl hazırlandığım fuarda tamamen rezil bir duruma düştüm, tabi maddi zarar bunun cabası. Ülkeme döndüğümde bu durumu belirttim, onlarda yeni bir dosya açtılar ve aradan haftalar geçmesine rağmen benim mağduriyetimi çözmediler,defalarca telefonda konuşmama rağmen diğer firmalara göre çok pahalı bir gönderi yapmama rağmen haftalardır ne kargonun nerede olduğunu bulabiliyorlar ne de benim mağduriyetimin çok küçük bir bölümünü bile karşılamıyorlar. Hatta konuyla ilgili bana hiçbir elle tutulur bir cümle dahi kuramıyorlar. Sakın fazla para ödeyip karşınızda bir muhatap ya da koskoca bir şirket bulacağınızı düşünmeyin, kendi içinde bile haftalardır bir gönderiyi çözemeyen bir şirket bulursunuz karşınızda.

 

Kürşat Yücedağ

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder