4 Nisan 2012 Çarşamba

ELEKTRİK FATURASI GELMEMESİ

ben ögrencıyım ve bir ogrencı evınde kırada kalıyorum ev arkadasımla beraber.bana nereden baksanız 7 aydır elektrık faturası gelmıyor.milyonlarca kez aradım enerjisayı hep on gun icinde gelecegiz diyip oyaladılar benı .yemın ederim 30 lira gelen telefon faturam aylardır 60 ın altına inmedı enerjisa yuzunden.şimdi elektrıgı kapattırmaya gidiyorum ve bana 750 lira elektrık faturası cıkarıp kusura bakmayın bir hata oldu sıstemımızden kaynaklanan ve fatura gonderemedık diyorlar hafifce sırıtarak ve umursamaz tavırlarıyla.neden ozaman benı aylarca oyaladınız gonderemıyorsanız diyince de hiç bir cevap vermıyorlar ve suan bana sizin için yapabilcegimiz en fazla sey taksıtlere bolmek olur dıyorlar.şimdi siz soyleyın bana aylık zaten 60lira internet faturam ekstra gelecek elektrık faturası ,su faturası,okul masraflarım vs.ben bu borcu nasıl odeyecegım !bana bu faturayı 30 aya bolmelısınız kı ben anca odeyeyım .umarım yetkılıler burdan sesımı duyar ve bana yardımcı olabılırler bu yapılan haksızlıga karsı..ENERJİSA YA TESEKKURLER.

 

 

VOLKAN GUNDOGDU

1 yorum:

  1. tuketici haklarina veya bilgi iletisim teknolojisi kurumjna falan sikayet etmelisin o sekilde yasal islen yapilir ancak bu konuda yasal haklarni kullanmalisin

    YanıtlaSil