4 Nisan 2012 Çarşamba

ayakkabı dünyası ayakkabı problemi

25.02.2012 tarihinde ankara carrefoursa avm deki ayakkabı dünyasından aldığım bayan ayakkabısında 1 ay dolmadan arka kısmında aşırı bir açılma oldu.23.03.2012 tarihinde mağazaya götürerek şikayetimi belirttim. en geç 1 hafta içinde telefon yolu ile iletişime geçeceklerini söylediler. aradan 2 hafta geçti kimseden ses çıkmayınca merak ederek gittim. yapılan incelemede kullanıcı hatası olduğunu ve benim ayağımın taraklı çok geniş olduğunu oradaki görevli arkadaştan öğrendim. yıllardır ayağım bende olmasına rağmen hiç bir kemik çıkıntısı yada aşırı bir genişlik yok. hatta çok dar olmasından kaynaklı çoğu zaman uygun ayakkabıyı bulamam. buna rağmen ayakkabıyı kendilerinin yapabileceklerini söylediler. beklemeye başladım ancak ayakkabı geldiğinde tam bir şok yaşadım.    henüz kurumamış bir yapıştırıcı her yere bulaşmış. nedir bu diye sorduğumda elimde su şişesi dahi olmamasına rağmen sizden gelmiştir dendi. buda yetmez gibi eve geldiğimde kuruyan ayakkabıyı denedim ve tam bir şok yaşadım 40 numara olarak aldığım ayakkabım artık gelmiyor bana buda yetmez gibi 37-38 numara ayakkabı giyen anneme bile zor oldu. bu konuda bana yardımcı olursanız sevinirim.

 

 

begüm salurvan

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder