14 Nisan 2012 Cumartesi

GROUPON ŞEHİR FIRSATI

Groupon(Şehir Fırsatı)'ndan bir vakum cihazı aldım. Reklamdaki ürün CellulessMD idi. Oysa, bana gelen ürünün kutusunda CehuiosssMD, ürünün üzerinde CehulossMD yazmaktaydı. Ve ürün şarj edilemiyordu.
Bunun üzerine, Groupon isimli firmanın müşteri hizmetlerini aradım;bana ürünü iade etmemi önerdiler. Ben de ürünü getiren firma olan UPS'i kullanarak paketi alıcı ödemeli gönderip, gönderi numarasını kendilerine hem telefon hem de mail aracılığıyla gönderdim.
2 gün sonra, UPS'ten bir telefon aldım. Şahıs, paket getirdiğini söylüyor, ne zaman evde olacağımı soruyordu. Paketin ne olduğunu sordum ve iade için gönderdiğim ürünün teslim alınmayarak bana geri gönderildiğini öğrendim. Müşteri hizmetlerini aradım, "yanlışlık var, geri gönderin" dediler. UPS'i arayıp, yanlışlık olduğunu söyledim.
Ama ürün 3hafta boyunca kargodan alınmadı. Defalarca aradım, telefonda 5-20 dk oyaladılar, herhangi bir açıklama yapılmadı. Ben ürünü hiçbir sorun olmadığı halde keyfekeder göndermişim gibi bir hava yaratıldı ve tamamen gerekçesiz kargo ücretini benim ödemem gerektiği söylendi. Daha sonra telefonda görüştüğüm yetkili şahıslar benim yaşadığım sorun halinde kargoyu karşı tarafın ödemesi gerektiğini itiraf ettiler ama sonra tekrar aradığımda telefonlarıma çıkmadılar. Sonunda gidiş/dönüş kargo ücretini ödeyip paketi aldım ve Tüketici Hakem Heyet'ine başvurdum. Bana çok hak verdiler. Onlardan haber bekliyorum.
Siz de bir sorun durumunda bu kuruma başvurun ve SAKIN GROUPON'DAN ALIŞVERİŞ YAPMAYIN!!!!

 

 

YASEMİN AKTAŞ

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder