14 Nisan 2012 Cumartesi

D-SMART

dsmartTeknosa Kampanyasından  faydalanarak bir D SMART cihazı aldım 2 aylık ücretsiz kullanım hakkım olduğunu sonrasında istersem iade edebileceğimi belirttiler 2 aylık süre bitmeden alım yapılması için aradım fakat bana dönüş vs. olmadı 2 kez tekrar aradım farklı günlerde size döneceğiz dediler ama yine dönüş olmadı bu süreçte günüm dolduğunda ben cihazı çıkardım kullanmadım 2 kez şehir dışına çıktım döndüğümde de bir çok kez aramama rağmen dönüş olmadı hergün müşteri hizmetleriyle görüşüyorum dönüş olmuyor yönlendirende olmadı Kızılay dahil heryere cihazı götürdüm iade için almayacaklarını belirttiler son olarak müşteri hizmetleri beni takan bayiye yönlendirdi oraya gittim onlarad kapama talebinin gelmediğini alamayacaklarını belirttiler tekrar müşteri hizmetlerini aradım bişey yapamayız taahhütten cayma bedeli ödemem gerektiğini söylediler halen dönüş olmadı.

 

 

Özer

 

 

 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder