2 Mayıs 2012 Çarşamba

Uydunet

uydunetEy Türk Ulusu
Sizlere bir vatandaş olarak  tavsiyem var.
Sakın ama sakın uydunet kotalı tarife kullanmayın !!!
Bana hiç yapmadığım downloadları öyle güzel geçirdiler ki hiç anlamadım.
10 mb 20 gb kotalı tarifem bir baktım hiç yapmadağım downloadlar yüzünden 29 gb olmuş.Açtım müşteri hizmetlerine durumu izah ettim.Karşımdaki ne yapsın evet efendim öyle efendim şöyle efendim sonuç koca bir hiç
Hiç bir hak talep edemediğiniz gibi çıldırmanızla ve sıcak faturanızla kalıyorsunuz.
Ne acı ki bunu ttnet de yapıyor.
Burası Türkiye
Yazık bizlere
İnanın kendim için değil tüm halkımız için çok üzülüyorum.
Sömürülmeye ve hakkımızı alamamaya öyle bir alıştırıyorlar ki elimizden birşey gelmiyor.
Bu haksızlığı yapanları Yüce Allah a havale ediyorum.
Dostlarım lütfen bunu tüm arkadaşlarınızla paylaşın.

 

Vahap

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder