2 Mayıs 2012 Çarşamba

smile adsl

smilesmile adsl i 1 yıldan fazladır malesef ama malesef kullanıyorum çünkü sesle taahhüt vermişiz..Şimdi size neden smile adsl almamanız gerektiğini anlatacağım benim başıma gelen mutlaka sizinde başınıza gelir..1 yıl içerisinde 500den fazla kopma yaşadım ve smile adsli en az 100 kere aradım.İnterneti kapattırmak istediğimde benden 220 lira para talep ettiler..ödemezsem nasıl alacaksınız diye sorduğumda ise gayet lakayıt bir şekilde sesli taahhüt var ödemek zorundasınız diyorlar..bunu kabullenerek kullanmaya devam ettik..ayda 53 lira ödüyorum ve evimde internetim yok!! evet yanlış duymadınız olmayan internete ayda 53 lira ödüyorum..gerçi internet olsa nolur indirme hızım 0.3 kb yanlış görmediniz 0,3 kb indirme hızına sahibim onlara sorsanız 4096 hız ile bağlanıyorum..dün akşamda interneti kullanabilmek için tam 1.5 saat uğraştım en sonunda modemi kırarak sinir krizi geçirdim şimdi işyerimden yazıyorum bu lanet smile ı sakın ha sakın almayın çünkü sinir krizi geçirerek evdeki diğer eşyalarınıza zarar verebilirsiniz..ha bi arada sınırsız interneti sınırlı yapmıştım daha ilk ayda 70 liranın üzerinde fatura geldi ekstra istedim 1 ay sonra geldi ve ne gördüm biliyor musunuz?saat 11de fişi çekilip kapanan pcden gece 3 te 1 gb , bir başka gece 500 mb , bir başka gece 2 gb download yapılmış arayıp bildirdiğimde ise resmen dalga geçer gibi modem kapalıda olsa bile hackerlar kullanabiliyorlar dedi..biz salağız ya inancz..ben bunları Allah'a havale ediyorum

 

 

Gökhan Giritli

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder