13 Mayıs 2012 Pazar

ses kaydınıza ulaşamadık

digiturkDigitürk kampanyalar biriminden arandım.Yekilinin bana söylediği şuydu."tüm film kanalları ve lig tv yi 1 yıl boyunca 31.90 TL ye izleyeceksiniz onaylıyormusunuz".
bu tekliften sonra ben telefonun  hoparlörünüde açıp yanımdaki arkadaşlarıma da aynı teklifi dinlettim.Ve şu şekilde cevapladım.

Ben:Ben şuan 18.90 ödüyürum doğrumudur
Digitürk:evet doğrudur.
Ben:üzerine 13 TL ödeyeceğim doğrumudur.
Digitürk:evet doğrudur.
Ben:Lig tv ve film kanallarını her ay faturam 31.90 gelecek şekilde izleyecekmıyım
Digitürk:evet doğrudur özcan bey.
Ben:Ozaman lig Tv ve Film kanallarıda dahil olacak şekilde her ay toplam 31.90  ödeyeceğimi onaylıyorum.

dedim ve telefon görüşmesini bitirdim.

daha sonra 120 TL gibi bir fatura geldi.Firmayı aradığımda ses kaydınızı dinleyip geri döneceğiz dendi.2 gün sonra döndüklerinde kendilerini haklı çıkardılar.

iyi niyetime sığınarak 1 yıllık taahütümü iptal ettiler.

1 saat sonra tekrar aradılar ve ses kaydınıza ulaşamadık.sizin yaptığınız ödemeyi geri iade edemiyoruz ancak taahütünüzü iptal ettik sorun yok dediler.

Bende ses kaydıma ulaşamama gibi bir mahazereti kabul edemeyeceğimi bildirdim.
Ses kaydı üzerine üyelik işlemleri yapan Digitürk'ün bu şekilde bir cevap vermesi hiç hos değil..

hakkımı yasal yollardan arayacağım.

 

 

Özcan

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder