13 Mayıs 2012 Pazar

Casper Bilgisayar ödemeden sonra 12 gün gecikmeli ve yanlış ürün gelmesi

casper01.05.2012 tarihinden once Casper bir bilgisayar için Ayvalık bayisinden bilgisayar siparişi verdim , odememi peşin yaptım ,3 iş günüsonrası geleceği bilgisayar tam 12 sonra geldi ve renk seceneği olarak ozellikle beyaz belirtmeme karşın renk siyah olarak elime ulaştı ; firma yetkilisinden aldığım bilgi is daha komik ürünümün 03.05.2012 tarihinde imalatının yapıldığı ama firmanın Casper firmasının fatura kesme sorunu nedeni ile ürün bir kaç gün daha gecikecek dediler bunada peki dedim ama tam 12 sonra hemde Ayvalıktaki sube yetkilisinin Balıkesirdeki  Kargoya bizzat giderek tslim alması ile bana ulaştı fakat ürün beyaz renk değil siyah olarak gönderilmiş ,ürünü iade etmek istiyorum ama burdaki yetkili dahil ben firmanın yetkililerine ulaşamıyoruz bu nasıl bir ciddiyet ve kurumsallıktır ki 3 iş gününde teslim edilmesi gereken ürün 12 gün sonra teslim ediliyor hatta yanlış geliyor . Ama firma parayı alırken iyi para yatmadan üretim yapmıyor ama göndermeye gelince geç kalmaları ve yanlış ürün gondermeleri hiç sorun olmuyor , Casper ürün almakmı elimdekini iade edebilirsen dünyanın en şanslı kişisi benim demektir .

 

 

İrem Erhan

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder