13 Mayıs 2012 Pazar

Modalife

modalifeÜrünü almış olduğum modalife bayinsine şikayetimi ilettim, bayi bana serviste sıra olduğunu sıra bana geldiği zaman beni arayacaklarını söylediler. Fakat uzun süreler sonunda beni aramadıları için kendilerini tekrar tekrar aradım ve her dafasında aynı cevabı aldım. Aradan 2ay gibi bir zaman geçti ve ben yine aradım, budefa bana kendilerinin ilgilenmediklerini söylediler ve ilgilenecek olan servis numarasını verdiler. Fakat istanbul avrupa yakasındaki ana servis bayisi ürünümün probleminin ne olduğunu bile görmeden bana servis veremeyeceklerini söylediler. Servisin ücrete mükabil olacağını  çıkan ücreti ödemem gerektiğini söylediler. Ürünü alırken 5yıl garanti kapsamında olacağı söylendiler halada öyle  ama henüz 1.yılında bile servis imkanı sağlamadılar .

 

 

Kenan Eroğlu

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder