13 Mayıs 2012 Pazar

cicekgonder.com teslimat gerçekleşmedi

kesinlikle bu siteden alışveriş bir daha asla yapmıcam kimseyede tavsiye etmiyorum arkadaşlar. bugün anneler günü ve gelmesi gereken siparişim hala gelmedi bir anneme bir de babaanneme internet üzerinden sipariş verdim anneminki bonnyfooddandı gerçekten sabah o beni uyandırdı mutlu olduğu için 9da kapıdalardı ama şuanda saat 5 buçuk ve hala cicekgonder.com dan almış olduğum çiçek elime ulaşmadı ve babaanneme sürpriz olucağı için bişey aldığımı söylememiştim ve sayelerinde şu saate kadar onu düşünmediğimi zannetti sipariş haaala gelmeyince söylemek durumunda kaldım bakalım daha ne kadar sürücek ama hiç bir önemi kalmadı sayelerinde. hiç bir mesaja maile cevap vermedikleri gibi telefon numaralarıda çalışmıyor diye düşünüyorum sürekli meşgul cidden rezillik halbuki siteleri maşallah fiyat değiştirme konusunda o kadar aktifki tahmin bile edemezsiniz bugün içinde 4 kere fiyat değiştiğini gördüm diyebilirim o siteden alışveriş yapmamanızı tavsiye edebilirim ve her yerede bunu yazıcam

 

 

Özge

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder