13 Nisan 2012 Cuma

ürün ne zaman gelecek

carrefour8 Ocak 2012'de Bursa Bernardo Carrefour şubesinden Romance kahvaltı takımı aldım.Ürün bedeli olarak 375 tl yi peşin verdim ve faturamı kestirdim.Mağaza çalışanı ürünün şuanda mağazada olmadığını ve en geç 1 ay içerisinde teslim edileceğini söyledi.Bende düğünüm olduğunu belirterek söylenen tarihte kesin teslim edilmesi gerektiğini bildirdim.Fakat üzerinden 4 aydan fazla geçmesine rağmen henüz daha ürünü teslim almadım.İlk olarak kurumsal kimlik altına bürünmüş bir firmanın bu şekilde bir laçkalık yaptığı ve beni bu telaşeli düğün zamanımda zor durumda bıraktığı için;ikinci olarakta 4 ay boyunca benim ödediğim parayı kullanıp karşılığını belirtilen zaman zarfında vermediği için şikayetçiyim.En kısa zamanda maduriyetimin giderilmesini istiyorum.

 

ayşegül türkan

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder