13 Nisan 2012 Cuma

Adidas ayakkabı

adidas23 Haziran 2011 tarihinde 027632 Fatura numarası ile G44658 article numaralı ADİDAS markalı VANQUISH 4 LEATHER M ürününüzü satın aldım.
Satın aldığım tarihten itibaren mesleğim gereği Hakkâri iline atamayla gittim. Mesleğim gereği özel üniforma giymekteyim. Askeri personel olarak sivil kıyafet ve ayakkabı eskitememenin ne demek olduğunu bütün meslektaşlarım bilir. Çünkü sivil kıyafet giymek neredeyse haftada bazen ayda bir veya iki kez olur. Ürününüzü çok kısa bir süre giymeme rağmen SOL İÇ ASTARI YIRTILMIŞ SAĞ İÇ ASTARINDA İSE YIRTILMA BAŞLANGICI oluşmuştur. Bu durumu sol ayak topuğumdaki astar içi sert tabakanın ayağımı acıtmasıyla fark ettim. Ayakkabıyı incelediğim zaman astarının içindeki sert tabaka köşelerinin astarı yırttığını düşündüm. Ankara’ya dönüşte aldığım bayiine götürerek garantisi dolmadığı için iadesini talep ettim. Bayii ürünü incelemeye gönderdi ve gelen cevapla ŞOK oldum. “ÜRÜN ÜRETİM AŞAMASINDA VE/VEYA KULLANILAN MALZEMEDEN KAYNAKLANMADIĞI TESPİT EDİLMİŞTİR.(MATERYAL KUSURU BULUNMADIĞI) beyan edilerek tarafıma iade edilmiştir.
Daha önce ayakkabı eskitememiş bir insan olarak beni suçlayan bir mektup almanın üzüntüsünü yaşamaktayım. İnsan olarak topuklarımda KESİCİ veya DELİCİ hiçbir nesne taşımıyorum. ADİDAS olarak kalite standartlarınızı ve müşteri memnuniyetinizi sorgulamanız gerektiğine inanıyorum. Bu süreci ve yapılan muameleyi paylaşıp insanları bilgilendirmeyi bir borç biliyorum.

 

ismail Nuhoğlu

1 yorum:

  1. adidas eşofmanım bir giyinişten sonra tüylenme aşınma yaptı aldığım eşofmana hatası kabul ediliyor ama önceki çalışan arkadaş personel indimi yaptığı için problemli eşofmanım değiştirilmiyor halen adidas toriumda bekliyor yazık malınızın arkasında olamıyor kalitenizden şüpleliyim

    YanıtlaSil